En åsikt

Man ska inte behöva ändra sig själv för att folk ska tycka om en. Man är född till den man är och ingen annan. Om inte andra gillar en så är det ju deras problem. Ingen kommer någonsin vara perfekt och alla har vi våra brister. Men det är bristerna som gör oss till dom personerna vi är.

Man väljer inte vänner efter utseéndet, i alla fall inte jag. Om någon är snäll mot mig så är jag snäll tillbaks, thats it liksom?

Det är samma sak när det gäller förhållanden. Många fixa sig hurmycketsomhelst när dom ska träffa sina pojk/flickvänner. Att lägga på lite extra mascara eller kajal gör ju inte så stor skillnad och jag förstår att man gärna vill känna sig fin, men när till exempel tjejer sätter på sig push-up, uringade tröjor och pankaka i hela facet så är det inte så "fint" längre. Deras pojkvänner gillade ju dom utan allt det där.

"Du är fin precis som du är, likaså vi andra fast på våra olika sätt. Ändra inte på dig för att en annan person ska börja gilla dig, det är då du kan förlora många flera som gillade den du var."

- Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0