God jul till er alla som fortfarande hänger kvar här.

Hej allesammans och god jul på er. Befinner mig just nu ute hos mormor och morfar. Firade jul med hela släkten här igår och sen sov vi över allihop men nu börjar folk åka hem. Hade en jättebra kväll igår. Fick massa fina julklappar, åt jättegod julmat och kollade såklart på kalle anka. Har bestämt mig för att göra en helt ny blogg och även nytt bloggnamn men det får ni nog reda på snart. Börjar helt enkelt om när det blir 2012. Idag åker jag till pappa och firar jul med dom. Såklart blir det lite mer julklappar då oxå. Hoppas ni får en bra jul o ta hand om er. Puss
Mina julklappar hittills,
- nordea bank kort
- rosa mjukisoverall, ginatricot
- vit klocka, facit
- smyckesträd
- bh, lindex
- andra underkläder, lindex
- greys anatomy säsong 1&2
- 2 armband
- en tröja
- ett par jeans, bikbok
- sockor (haha klassiskt om ni fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0