Har varit hemma i dag också men hade tänkt att...

Har varit hemma i dag också men hade tänkt att gå till skolan i morgon. Mina bästavänner för dagen har iallafall varit strepsils, min te kopp och sist men inte minst ipren. Har kollat på film, ätit en pasta/kyckling sallad som stefan kom hem med vid lunch och bara legat i min säng hela dagen. Mår fortfarande inte jätte bra men går somsagt endå till skolan i morgon. Man blir så trött av att bara ligga hemma. Hoppas på att allt går över under natten. Någe positivt är ju att det är fredag och att vi ska ha fest på kvällen men det vore ju kul att kunna prata med allt folk som kommer då. Slänger säkert in något tidsinställt inlägg lite senare för nu ska jag kolla på julkalender, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0